Повернення/обмін товару
Згідно з Постановою КМУ від 19.03.1994 року №172 ювелірні вироби належної якості з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння (у т. ч. органогенного утворення), напівдорогоцінного каміння поверненню та обміну не підлягають.
Ми розуміємо, що процес онлайн покупки ювелірних прикрас в інтернет-магазині відрізняється від покупки у ювелірного прилавка і йдемо назустріч нашим покупцям.
Ми даємо можливість обміняти ювелірні вироби належної якості протягом 14 календарних днів з моменту покупки без пояснення причин, за винятком:
- виріб було пошкоджено або має сліди використання;
- індивідуальні замовлення, зроблені спеціально для замовника;
- була зірвана бирка або не зберігся товарний чек;
- не збережена оригінальна упаковка
У разі виявлення браку ювелірного виробу, які виникли з вини продавця протягом двох років з моменту покупки покупець має право вимагати:
- пропорційного зменшення ціни виробу;
- безоплатного усунення такого шлюбу в розумні терміни;
У разі виявлення суттєвого браку, що виник з вини продавця, протягом двох років з моменту покупки покупець має право вимагати:
- розірвати договір та одержати сплачену суму;
- замінити виріб на аналогічний, з числа наявних у наявності.
(згідно Постанови Кабінету Міністрів від 25.03.1999 року №460)
Після одержання виробу на повернення/обмін експертна комісія протягом 14 днів зробить контроль якості прикраси і прийме рішення щодо повернення вироби.
Не підлягають відшкодуванню витрати прямої і зворотньої доставки вироби.
Гарантія на вироби не поширюється в разі неналежних умов експлуатації виробу, а також порушення правил зберігання товару.
Також, нагадуємо, якщо куплене в обмін на брухт золота прикраса, Вам не підійшло, ви маєте право обміняти його на інше, аналогічне по вартості. У таких випадках повернення грошових коштів не проводиться.
Всі подробиці про умови обміну та повернення Ви можете дізнатися у менеджерів.